Sidor

tisdag, januari 8

I was just a girl then, and never have I loved since then

Om jag får välja själv snittar jag på att sova 9,5 timme per natt vilket är helt sjukt när man tänker efter. Är det ens hälsosamt? Och ändå blir det så – efter exakt den tiden vaknar jag som med ett pling och känner mig utvilad och redo att möta dagen, ungefär. Om jag sover i åtta timmar känner jag att jag skulle vilja sova längre. Sjukt. Sömnbehov som ett litet barn, inte effektivt..! Men sköönt när man har jullov då.

Igår jobbade jag i Mörby igen och uttrycket borta bra men hemma bäst passade väl in. Så extremt soft att träffa stammisarna igen, och att vara i en shop där man vet var allting finns med Faema-maskinen som jag tycker såå mycket bättre om och med Madde som är så snabb och bra och som jag känner och man kan vara ett effektivt tvåmannateam.

Igår provsjöng jag även till Mikaeli kammarkör vilket gick bra, så idag var jag med på mitt första rep! Det var väldigt kul och roligt att sjunga så fet musik. Kommer få grymma(re, häh) avistachops inom en snar framtid..!


2 kommentarer: