Sidor

tisdag, januari 22

En tisdag.

Igår var årets första jazzlab med två eminenta band som spelade på Fasching och jam efter det. Det bjöds på fin musik och det jammades friskt från flera håll, däribland mitt. Verkligen trevlig kväll, och roligt att stifta lite nya bekantskaper! 
Den sena hemkomsten ledde dock till ett behov av sovmorgon idag.

Det är ju najs att endast ha pianolektion idag kl 16 men jag har jättemycket övning att göra på diverse instrument (däribland piano, gah) och ett par samtal att ringa så dagen kommer att hålla igång ändå. Och! Ikväll är det kör! Hurra! Det är så roligt.

Vaknade dock och kände typ.. neej. Vet inte vad det är med mig men det är verkligen svårt att komma tillbaka till verkligheten.

Eftersom jag inte tog några bilder igår och knappast kan lägga upp något som visar min övertygande sänguppenbarelse just nu får det bli en kinabild. Från den dagen då vi skulle på utflykt till världsarvet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar