Sidor

söndag, december 16

Så nära jullov nu

Tre konstateranden idag:

  1. Igår hade jag världshistoriens chillaste dag. När man har gjort en massa spännande saker i en vecka och sen kommer hem och plötsligt kan vara ledig känner man plötsligt hur trött man skulle kunna vara. Jag tittade alltså ikapp alla missade avsnitt av julkalendern, gossip girl, revenge OCH grey's anatomy. Effektivt serietittande kallar jag det.
  2. Idag har jag jammat i skolan, varit på Astrids körkonsert (sjukt fint med grymma stycken och julstandards) och gjort viktigheter som slänga skräp och fakturera.
  3. En grej som jag kom på idag var vädigt rolig som jag glömt att nämna är att jag fick soundchecka Olas gitarr!! Han ville stå ute i lokalen och lyssna på ljudet och då spelade och sjöng jag ryska folkmelodier på hans gitarr och Bengt trummade till. Man skulle kunna säga att jag värmde upp den åt honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar