Sidor

torsdag, december 27

Post-jul

Hej kära vänner
Så var självaste julhelgen över även detta år. Den har varit mycket trevlig tycker jag nog, om än lite intensiv med två firanden på samma dag. Jag har fått väldigt fina presenter av min oerhört generösa familj och nu sitter jag på en ny datormaskin, Death Star världens gulligaste snabbmaskin, och jag har idag tagit farväl av Apple Pie som ska gå i min brors ägo.

Världens gulligaste lilla kusin Conrad tyckte att harpan var en bra grej på julafton.


Jag har jobbat ett par dagar på EH i Täby Centrum, har bott i Tyresö i några dagar, mysar och mår bra av att ha jullov och är nu överdrivet taggad på att spela Sims på min nya snabba dator. Gjorde misstaget att börja ladda ner uppdateringar dock vilket gör att jag tvingas blogga för att inte gå upp i limningen av otålig väntan. Iiiiih
Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar