Sidor

söndag, augusti 5

inläggets rubrik, är det nödvändigt?

tack för att ha vännen Hallby som kan påminna en om att man är 20 år, ungfräschsnyggisinabästaår och så himla rätt i tiden att vara uppe lite för sent och kanske riskera att sova lite för lite och vara lite trött på jobbet.

tack för att det var win att stanna kvar den här gången, trots att man stod vid bussen och lät bussen åka iväg på grund av övertalningens kraft, och att det denna gången inte slutade i misär utan bara glädje glädje.

tack för att få ha vänner generellt som bara finns där och är ett bollplank för allt, och inte kräver ett endaste tillbaka annat än att man själv gör detsamma för dem, vilket man självklart vill göra.

tack för knasiga manliga vänner som man kan diskutera knasiga fenomen med, och demonstrera dessa på ett aktivt "klockan är fyra"-sätt.

tack för Leffe Blonde, min bästa öl.

jag skar mig i fingret på brödkniven precis när jag skulle försöka skära en macka, det gjorde ont och blödde men var ej allvarligt.

om mindre än fyra timmar ringer väckarklockan, wohey.
jag äter nutella med en liten smörkniv, kan inte sluta.
brände mig även på ungefär hela tungan idag då jag tänkte smak-kolla kaffet lite snabbt i morse och ungefär glömde bort att det var varmt, stoppade en mun skållhett nybryggt kaffe i munnen och var tvungen att panik-spotta ut i sinken, med ungefär inga smakkörtlar intakta. det var inte så trevligt.

imorgon kaffe i mörby, därefter 6 dagars semester på landet med familjen. vilken grej!

tack för att ni läser och finns och sånt, hej!

(och ett hemligt tack för att Krraaaaa Krraaaaa inte är på svensk mark. faktiskt.)

2 kommentarer:

  1. Vill tacka dig för en fantastiskt inspirerande blogg! :D

    SvaraRadera
  2. Åh men man tackar så mycket! :)
    Har känt mig sjukt oinspirerande på sista tiden. Nya friska tag nu!

    SvaraRadera