Sidor

torsdag, augusti 2

Ooooh look at the pretty ladies!

Idag är det torsdag, ledig torsdag.
Effektiviteten ur ett arbetsperspektiv har inte varit fantastiskt men lite saker har ändå gjorts.

Till exempel kom två helt excellenta kvinnor hit och spisade frukostbrunch. Hur fantastiskt?



Till exempel sprang jag 9 km i lill-jansskogen. Formen fortfarande ej på topp efter två veckor "wäh-jag-är-förkyld-och-ledsen-och-äter-pizza", men ändå ganska bra genomfört efter förutsättningarna.
Jag gillar att springa, för oftast kommer jag på vilken skiva som jag inte hört som jag vill lyssna på, och så lyssnar jag på en skiva som jag inte har hört. Idag lyssnade jag på en med Little Dragon, vilket är ett kul band som jag inte har lyssnat på förut.

Till exempel var jag i skolan och jammade med Björn, det var kul!
Till exempel har jag kollat på Greys Anatomy, skrattat högt och låtit det förgylla min tillvaro.

Nu är jag superdupertrött och klockan är halv 11, imorgon är en fredag. Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar