Sidor

tisdag, augusti 14

Godmorgon tisdag

Nedan ser ni tisdagens frukostläge! 
Ni som följt Jakten på Tekannan som har pågått ungefär ända sen jag flyttade in här kan nu ta del av det glada budet att jag hittade två jättefina kannor på landet som jag fick ta hem. No more konstig metallkanna med andra ord!



Igår var en väldigt bra dag. Inte så speciell, bara väldigt bra. Jag övade harpa duktigt på förmiddagen, jobbade på EH från klockan 13 och det var en bra dag, och på kvällen åt jag grekisk sallad till middag, spelade harpa och tittade på Greys tills jag blev trött.

Första gången på hur länge som helst som jag spelade harpa på riktigt, liksom spelade musik eftersom det är det roligaste som finns och då lät allting mycket bättre än vad det har gjort på hur länge som helst också. På senaste tiden har jag bara spelat övningar och testat skisser, men utan att riktigt lägga ner min själ i det och mest bara för att inte tappa allt, men igår var allting annorlunda igen. Världens bästa förändring, världens roligaste grej igen.  Det är alltid lika underligt att man kan bli bättre av att bara låta det gå lite tid ibland.

Idag är samma upplägg som igår. Jag ska öva, städa notbild i sibbe och sen kaffejobba i eftermiddag. Fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar