Sidor

söndag, augusti 12

Ett arbete och en vän

Andra saker som vill nämnas:

  • Jag jobbade idag igen efter sex dagars ledigt, det kändes bra.
  • I fredags kväll backade jag med släp, under övervakning av fadern. Som en kung.
  • P2 har haft ett jätteroligt och bra program som heter Bit för bit som jag tycker att ni alla borde lyssna på, det är frågesport om klassisk musik med en rolig touch vilket både är bildande och roligt att lyssna på. Min mamma var i alla fall med i Frilandslaget tillsammans med Bengt Forsberg och igår sändes sista programmet som då resulterar i att dom vann finalprogrammet över de andra tre tävlande lagen. Sjukt fett, eloge! (visste dock detta lite grann innan.. men lyssna! det är jättebra!)
  • Efter jobbet idag var jag hemma hos Valter hela kvällen och käkade middag med hans familj, åt glass med hallon och cupcakes som jag hade med mig och låg på hans säng i mörkret och lyssnade på musik och pratade om livets goda och onda ting. Det var superbra. Han är superbra.
  • Jag blir alltid så väldigt glad då det finns parkeringsplats precis på gatan utanför min port. Små glädjeämnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar