Sidor

tisdag, juni 12

Tacksamheten man känner när allt plötsligt ser ut att lösa sig

Fest!

Igår blev en intensiv dag. Träffade bland annat mami för att köpa present och lasta in harpi<3 i hemmet. Och var bland annat hos Peder och spelade in fler sångstämmor, vilket gick rätt bra. Slutligen var jag och firade Skralex som fyllde år hurra!, och vi satt massa folk i humlan tills det blev kallt och på Vapiano tills det stängde. Oerhört trevligt var det, och det var även oerhört trevligt att det sedan var väldigt nära att gå hem.


Idag har också varit rätt så intensivt. Ställde klockan på 9 och var och jobbade på Brasan där det var folkfest dagen till ära eftersom Daddy och de andra var där och repade. Sjukt trevligt, Emmas barn (som alltså heter Luke och Leia vilket är helt fantastiskt!) var också där och de är sjukt söta och jag fick till och med vettiga grejer gjort som att köpa massa nya vadderade kuvert och frimärken.
Dessutom fick jag veta att min arbetssituation för sommarn och hösten löst sig vilket är AWESOME!

Nu är jag fylld av "I'm king of the world"-känslan likt Leonardo på båten, jag lyckades laga asbra linssås och fick äntligen äta lunch klockan tre då jag höll på att svälta ihjäl kändes det som, och nu är resten av eftermiddagen och kvällen bara fest! FEST! De sprang ut på Södra idag så vi ska hela familjen på Sofias studentmottagning (FEST!) och därefter väntas bröderna Agnas skivrelease på Glenn Miller (FEST!). FEST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar