Sidor

fredag, juni 8

Jag vet inte vad det är för veckodag men det spelar ingen roll

Idag är en fröjdefull dag för idag har jag fått träffa Liselottan igen efter fyra månaders frånvaro. Det var sjukt najs verkligen, sjukt. Hon har varit i Australien och jag har varit hemma och nu var vi tillsammans igen. Det kändes minst sagt väldigt bra!
Dessutom har det varit superfint väder igen så vi promenerade genom staden och bort till skeppsholmen där vi satt och tittade på vattnet och staden. Och så fikade vi och gick lite till. Extremt bra.

Och Karlavägen är så fin och alldeles lummig nu. 

Igår var det torsdag och då åkte jag tillbaka till stan från Tyresö. Jag var i skolan och övade harpa och träffade Sofiaaaa på eftermiddagen vilket var awesooome. Hon tog dessutom körkort igår också vilket var lite extra awesome! Vi gjorde systerliga förpliktelser genom att besöka Anna och Eriks "sluta nian"-picknick vid Junibacken vilket också var trevligt! Dessutom blev det bara så att jag därifrån hängde med DaveTheBrave hem till Stålcalle och där var jag tills det blev sent.

Nu hade jag kunnat gå till skolan och övat harpa men jag var så trött i kroppen efter allt promenerade att jag ba inte orkade så nu ligger jag istället på soffan och äter choc chip cookie. Det är väldigt najs faktiskt. Det är skönt att kunna välja när man vill göra saker och inte istället för att bara slaviskt behöva följa ett schema som är avgörande för om livet går ihop eller ej.

Ikväll ska jag äta middag ute med Josefin för att fira att hon fyller år snart men inte är hemma då. Bossiii. Det ska bli himla trevligt det med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar