Sidor

söndag, juni 17

Guldbröllopsfirande

Igår firades att mormor och morfar har varit gifta i 50 år. Sjuukt fett.
Det var väldigt fint hela grejset.


Jag och Erik åkte och hämtade de fina tu! Jag höll ungefär på att dö på vägen dit för att det var så pinsamt, MEEEN dom blev väldigt glada för Black Pearls utsmyckningar och det var ju huvudsaken. 


Temat på bordsdekorationerna var guld, och hjärtan, och lite mer guld.


Lillebror och världens guuuhuulligaste kusin Conrad


Och världens finaste mormor och morfar såklart


Jag hade på mig blekrosa Indiska-klänning, "För att matcha kalkonen!" enligt morfar. 


Älskade även mormors hatt. Varför har inte alla alltid hatt??

2 kommentarer:

  1. Humlans snygg tjej

    SvaraRadera
  2. asså guldbröllop får mig nästan att gråta för att det är så fint och för att det andas så himla mycket hopp om framtiden haha

    SvaraRadera