Sidor

onsdag, juni 6

Grattis Sverige

Om ni vill göra något svårt kan ni sjunga det dära knasiga leadsynt-chops-grejs-hooket i början på Gimme Gimme (ja, ABBA!..) i en mikrofon på en inspelning. Det gjorde jag igår. Det var väldigt svårt och jag hoppades innerligt att ingen skulle gå förbi utanför rummet när jag var tvungen att öva på det i skolan på dagen. Som tur var gick det ganska bra tillslut ändå men det är inget jag längtar efter att göra igen haha! Det var väldigt trevligt hela grejen i övrigt också förresten, var hos Peder och sjöng in massa stämmor med Freddi som arr-demos.


Fina Bäcken kom till mig sen straxt efter tio på kvällen och det var supermysigt att bara prata och dricka te en stund. Och extra najs eftersom det kändes sommarlovigt på något sätt.

Idag är det Svea rikes nationaldag vilket inte känns särskilt speciellt i själen även om det hade kunnat göra det. Lite trevligt bara liksom. Har inte gjort knappt någonting annat än att sova, läsa på iPadie och vara ute och springa lite. Hade fett ont i knät efter att jag sprang i måndags men idag gjorde det inte ont längre så då kunde jag springa lite försiktigt. Det var najs och nu ska jag klä på mig kläder och åka till Tyresö där familjen finnes. 

Harpi är inte hemma och det är lite tomt. Annars känns det himla fint här i huset som vanligt, beloved home.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar