Sidor

lördag, juni 9

Den tysta blomsterstigen


Min min min min dag idag. Mmmmmmin. Världens softaste grej att det är mulet och småregnigt, då känns det så mycket mer befogat att ligga i sängen på dagtid.
Jag sov och sov, och så lagade jag pannkakor till frukost. Spelade MyHorse det mest beroendeframkallande spelet och läste på ipad. 

Sen stötte jag på lite text i ficen jag läser som triggade ett script i mitt minne vilket resulterade i att jag var tvungen att stirra ut genom fönstret i typ 40 minuter och gräva ner mig i ångest över dumma saker som jag har gjort i livet. Huvsh. Så jag skrev ner lite material för en fortsättning på Allt vi är som jag tänkte bearbeta nu snart och då kändes det bättre igen. Ibland tror jag typ att det är vettigt att gräva ner sig i ångest bara en liten stund, för då går man liksom vidare sen och är medveten om varför man inte vill känna så igen och därför omedvetet mer mån om att bli en bättre människa. Kanske.

En sak som jag är väldigt glad för är att jag har fina urvänner som jag träffade igår kväll eftersom Josefin firades. Hon och jag käkade middag på uteserveringen vid Medis och sen kom de andra och vi satt och hängde där. De gick till Sommar och jag gick hem och sovade och det var en väldigt trevlig och najs kväll!





Resten av den här dagen ska bli så jävla soooft. Jag ska gå ut och springa i skogen. Kanske skriva lite sångtoner. och sen ska jag fasen SPELA SIIIMS!! <3 lovemylife haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar