Sidor

tisdag, juni 5

Dag efter dag är det enda hon gör

How do I get to Carnegie Hall?
Practice man, practice.


Oooh look at the pretty ladies!

Försökte i faktiskt ganska många timmar hålla uppe nån slags energisk gnista som nu har falnat en gång för alla. Mellan 8 och 12 har jag tvättat kläder och kombinerat med att ligga utslagen på soffan. Lagade mat och höftade ganska bra. Har nu tvingat mig själv att sätta på mig kläder eftersom timmen för gå till skolan och öva sång är slagen. 


Mjao jag vill sovaaaa. Men det är soft. Det är ju bra att inte vara tvingad att vara speciellt effektiv när man känner så, utan mer bara inom en stor tidsram utföra vissa ofrånkomliga dåd. Som övningen i det här fallet. Längtar redan efter att vara klar så jag kan gå hem igen och dricka kaffe haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar