Sidor

måndag, maj 21

Självdiciplin är ibland produktivitetens moder

Yeeeeahh jag har så jävla kommit igång med min essä och skrivit 1,5 sida på en timme. Har ingen aning om detta räknas som effektivt eller inte jämfört med folk som läser riktiga utbildningar (lol) men det är stort för mig just nu!


Ganska värd dag faktiskt. Har kommit in på veckan när alla lektioner är sista gången – känns faktiskt sjukt soft för snart är det sommar. Åt en glass med nåra klazzizar efter skolan och tog sen en cykeltur till knivsöder och jobbade på brasan. Där tog 40-frimärkena precis slut så jag fick skicka en order som såg sjukt suspekt ut (ungefär lika suspekt som individen på bilden nedan..) till en man i amerikat. Kände mig som Molly Weasley när hon skickar brev till Harry i typ bok fyra. 
Tänker i alla fall fira min intellektuella framgång genom att läsa fanfic och dricka O'boy.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar