Sidor

söndag, maj 27

Sällan mår man så bra som när man Ponponpon-dansar för att fira essäns slutförande

Hipp hurra, essän är klar och inskickad! För att fira dansade jag en hel vända Ponpon, verkligen fuldansade. Tog till och med på mig studentmössan för det kändes som att jag behövde symbolisera firandet.

Igår när jag hade varit ute och sprungit (så sjukt najs) kom jag hem, kom in i hallen, tog av mig skorna och utbrast "oj jävlar också!". Se så fint det såg ut! Bara satt ni vet, det gjorde inte ont och såret var jättelitet.


Förutom att skriva essä i jättemånga timmar var jag på 

varför står en blåsorkester uppställd utanför mitt fönster?

i vilket fall, jag var på orkesterkonsert på skolan. Var med om en sån där fantastisk lite oförklarlig upplevelse när man blir så medryckt att man plötsligt märker att man gråter. Ravel alltså, det ska vara Ravel. 
Sen åkte jag hem till Hallby i Sollentuna där massa fantastiskt fina individer befann sig, och det var grill och viktiga samtal om LS (LjusgårdenSpan) och lite titta på Eurovision (jag såg dock endast röstningen, hehe) och lite trams och lite lagom mycket allvar. Sabla trevligt!

och varför kixar alla sönder?
är de här för att hylla mig?!
om det ändå vore så.

Jag hade i alla fall på mig min fina Oleana-kofta igår och jag tyckte att det blev fina färger med favoritläppstiftet.


Idag är i alla fall en fet dag eftersom jag precis skrev klart essän som sagt. Nu får jag äntligen ÄNTLIGEN städa lägenheten <3<3<3. Och i eftermiddag blir det MorsDag-fika hemma hos finaste finaste Mamiiii.
Kvällen blir grejer som ska göras. 
Ni vet, brasan, övning, förbereda övriga examinationer i veckan, läsa om hur man är bra på jobbintervju.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar