Sidor

torsdag, maj 10

Oh the tiredness ibland

Pwjuu jag är inte gjord för att börja klockan 9 och ha lektioner hela dagar måndag-torsdag. Kommer aldrig kunna ha ett normalt jobb, det är ju något som är uppenbart.
Ute regnar det. Mycket trevliga sociala interaktioner senaste dagarna. Igår satt jag i ljusgården mellan fyra och sju och ba KOM ALDRIG där ifrån! Hade tänkt öva sång men sen orkade jag liksom inte, och jag blev hela tiden distraherad av nya roliga personer.

Detta resulterade i att jag var lite smygstressad över den här dagen imorse eftersom jag hade en uppgift i ensembleledning som jag knappt hade gjort, och hade Ireneläxa och hade övat specifikt inför den exakt noll gånger sen förra lektionen. Sämsta eleven jag har varit på senaste tiden. Resultatet är i alla fall stor lättnad efter att båda grejerna trots allt gick väldigt bra, jag hade en trevlig vänskaplig lunch i solen, trevliga vänner runtom överlag och allt var rätt trevligt. Lite den där känslan av "jag tror att jag har massor att göra egentligen men just nu kommer jag inte ihåg vad och därför väljer jag att inte låtsas om att det är något jag bör göra".


Här är bakgrundsbilden på iPadi. Asså åh iPad. Känner mig barnsligt materiellt lycklig. Fick en annan sjukt värd grej i födelsedagspresent – en bärbar precis lagom stor högtalare till iphone! Fett najs eftersom jag nu har musik i köket också, och kan ha med mig experimentell musik att spela asstarkt i humlan när det blir lite varmare.

Ska fortsätta den här översofta kvällen. Läser harryfanfic igen heheh och har spelat igenom orkesterstämman. Orkar inte laga mat, tänker äta flingor till middag, eller ägg. Men det är okej. Jag är liksom lite matt men mår bra! Förmodligen för att jag ändå nånstans vet att jag har en extremt najs tillvaro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar