Sidor

söndag, maj 13

I hemmets gryta

Lång söndag. Var med mamma på en extremt oannonserade harpfestivalen med Camac-showcase på ackiz. Vi provspelade harpor (sorry Camac men vi kommer förmodligen inte att bli ett du och jag) och träffade andra harpister. Sen så repade vi Pangaea idag igen i Solna vilket var kul och gick bra. Jag blev trött på eftermiddagen. Köpte present till lillebror och åkte hem till Tyresö för att bli omhändertagen av den ömma modern. Jag har spelat harpa, kopiöst mycket blockflöjt sv olika storlek och ätit hemgjord saffransglass. Omnom. Nu är jag ännu lite tröttare än vad jag var förut och ska sova. Intressant information. Imorgon kväll är det musikarskiva, jag vet inte vad jag ska klä ut mig till men funtar på kung (tema 2032). Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar