Sidor

onsdag, maj 2

Harpinvasion, skoja inte!

Hej gänget
Det har varit så sjukt fint väder ute idag vilket är fantastiskt. Och det är även fantastiskt att solen inte går ner förrän kvart i nio på kvällen. Livet blir liksom en bättre plats när dagen är längre!
Det var väldigt najs att sitta ute i solen på gården och käka lunch, och att sen hinna sitta kvar där och bara göra ingenting annat än att prata med så mycket trevligt folk i en hel timme. Helnajs!
Hade ensemble som slutade 18 (världens längsta dag onsdagar 9-18!) och sen var jag och simmade. Det var också väldans najs. 

När jag kom tillbaka till skolan efter att ha varit hemma och hämtat mina badgrejer möttes jag av den sjukaste och sjukt nog mest oväntade synen (som iofs Rasmus hade ringt och förvarnat mig om, men ändå) – utanför och inne i entrén står inte mindre än 20 st harpor. 
TJUGI STYCKEN HARPOR!!!! DET ÄR SÅ JÄVLA MÅNGA HARPOR!! 
Efter att ha varit förvirrad en stund fick jag höra att det tydligen ska vara nån slags harpfestival tillsammans med ett samarbete med Camacs harpor nästa helg och då kombinerar dom det med nåt slags showcase. Så jävla värt!! Då kan man provspela och prata harpa! Men sjukt eftersom jag inte har hört något alls om detta.



Ligger i soffan nu och känner mig sådär tortellinimätt och lite klortrött i ögonen. Imorgon kväll har vi familjekonsert och jag måste fixa lite saker till det, typ skriva ner texten på Spain och hitta en klänning att ha på mig. Och juste fan jag ska hem till Tyresö sen. Måste packa en bääg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar