Sidor

tisdag, maj 22

Bra sätt att upprätthålla välmåendet

Hej
Jag var och träffade Josefin och Martina nyss. Det var himlans trevligt och fint. Jag borde ha tagit en bild på dem men glömde. Bästa grejen faktiskt; kände mig lite stressad av att ha alldeles för många grejer i arbetsminnet (men inte stressad för att jag egentligen har för mycket att göra faktiskt, bara mycket att hålla koll på! bara en sån sak som att jag hittade en feeett viktig grej som jag inte ens hade märkt saknades och som var påväg att tappas bort förevigt), ringde mami och träffade urvännerna och nu kommer jag ihåg att tillvaron egentligen är bra igen. Sjukt bra. Man måste påminnas om att allt inte är misär; i själva verket är typ inget misär. Väldigt bra.

Eftersom jag inte skrivit veckans svarta tavlan-anteckningar än kände jag att det var bra med påminnelser även där.


Så detta ska jag tänka på istället för att stressa upp mig över min fortfarande osäkra men hoppandes arbetssituation i sommar, min på grund av föregående osäkra ekonomiska framtid, försvunna föremål av väsentlighet, övning inför saker, ostädad lägenhet, alla många examinationer och att det är så jävla fucking asdyrt att köpa en harpa. 
Det löser sig. Det står ju så på tavlan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar