Sidor

tisdag, maj 29

Bara en dag kvar

Framgångarna har avlöst varandra idag, mycket positivt. Jag är nöjd med alla mina insatser. Försöker rädda mig själv från den akuta "vill sova"-känslan genom att dricka två koppar kaffe (ur den fina fina blommiga koppen som jag fick av Hallby i födelsedagspresent!). Jag har annars skrivit text, och skrivit toner. Ska öva orkesterstämma. Har lite "påväg att få ont" i höger ringfinger för att jag har spelat så mycket senaste dagarna utan uppbyggda valkar. Ganska ointressanta fakta faktiskt!


Här är en bild där jag ser ganska töntig ut, men det är inte motivet i sig som är poängen med denna utan faktumet att jag har provat att dela håret på mitten nu. Luggen har blivit så pass lång att det precis funkar men det är än så länge alldeles för jobbigt så de senaste två dagarna har jag haft mittbena fast uppskruvad lugg. Det är så sjukt skönt att inte ha hår i ansiktet efter fyra års luggleverne. Måste förövrigt klippa håret. Vill inte förstöra den lilla längd som har skett.

Imorgon är det onsdag och jag har mina sista två examinationer, sista ensemblelektionen och en delaktighet i Oskars uppspel. Och fest hos Lisa på kvällen, hurra!

Lillebror gjorde estetisk storhet med hjälp av iPhonekamera i söndags. Lilla snigel akta dig.

1 kommentar:

  1. JA!! Det e ju sådär jag vill att du ska ha håret, så himlahimla fint!!!!

    SvaraRadera